سلطان احساس

سلطان احساس

 

دانلود



نظرات شما عزیزان:

Oldlove
ساعت14:32---15 ارديبهشت 1391
آرزوش بود که ببینه من تو رختای سفیدم.

من که مُردم گلِ من از تو هم خِیری ندیدم.

حالا هر دو تن سپردیم من به خاک و تو به عشقت

دل من خون گریه میکرد نیومد اشکی ز چشمت

آره میمیرم گل من من ازت خیری ندیدم

آرزوم بود که بمیرم کفن دورم بگیرن

خاکو روم بریز عزیزم بریزو شرمو بکن

من و دنیای بی تو باورم نمیشد اصلا

قبرم تنگ میشه کم کم....
تیکه پاره شد وجودم...
حتی با این وضع و سختی....
میگم عاشق تو بودم.


Oldlove
ساعت15:58---12 ارديبهشت 1391
تو اونجا بی خیالو من هنوزم زیر بارونم

چرا این سرنوشتم شد هنوزم من نمیدونم!

تو رفتی و بازم موندم با یه کارتون واسه خوابم

داره بارون میاد انگار،آره بازم پرید خوابم

نگاه کن عاقبت چی شد به چشمای تو دل بستن

غمو دلتنگیو بارون تمومه جونمو شستن

دیگه از حسرت دوریت تن من سرد و بی جونه

نمی خاستم بگم اما دلم از دست تو خونه

بی انصاف تو خبر داری که من حالم پریشونه

هنوزم این چشای من به یادت خیس وگریونه

دیگه پس کوچه های شهر شدن تنها پناهگاهم

هنوزم آرزوم اینه بریم جايی یه بار باهم!


مرد اول موسيقي پاپ ايران مجيد خراطها




مرسی بسیار زیا بود..
دمتون گرم


محمد
ساعت12:17---12 ارديبهشت 1391
قطار........راهت را بگیر وبرو........نه کوه توان ریزش دارد ونه دهقان پیراهن اضافی........هیچ چیز مثل سابق نیست

*******
سلام در صورت امکان سایت ما را لینک کنید . خیلی ممنون
*******

آگهی رایگان
http://www.9rang.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط mohammadNEKAI در 12 / 2 / 1391برچسب:, ساعت 11:29 | لينک ثابت |

Copyright (C) 2010, http://ehsasedard.loxblog.com. all right reserved
Design by YasTheme

منوي وبلاگ

درباره وبلاگ

با عــرض ســـلام به همـــه عاشـــــقان اســــتاد مجــــید خـــــراطها این وبـــلاگ رو بخاطــــره علاقـــه زیادم به اســــتاد ســـاختم. امـــیدوارم بتونم هنـر این خواننـــده با احســــاس رو بهتــر معرفی کنــم. خواهشمــندم با نظـــرات گرمتـــون مـنو در این راه همیــاری نمایــــید.

فهرست اصلي
صفحه نخست
آرشيو مطالب
عناوين مطالب
پروفايل مدير
پست الكترونيك
طراح قالب

پيوندهاي روزانه
حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون
تمام پيوندها
نوشته هاي پيشين
هفته چهارم دی 1391
هفته چهارم بهمن 1391
هفته سوم بهمن 1391
هفته اول بهمن 1391
هفته چهارم دی 1391
هفته سوم دی 1391
هفته دوم دی 1391
هفته چهارم بهمن 1391
هفته سوم بهمن 1391
هفته چهارم بهمن 1391
هفته سوم بهمن 1391
هفته دوم بهمن 1391
هفته اول بهمن 1391
هفته چهارم دی 1391
هفته سوم دی 1391

نويسندگان
mohammadNEKAI

پيوندها
نکا-جوانرود-نیشابور
عشق پاک من
کرمانشاه - جوانرود
پسر ارام و بی هیاهو
مركز اس ام اس وجملات عاشقانه در ايران
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل نوشته های من و آدرس ehsasedard.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دنياي كدهاي جاوا
قالب وبلاگ و سايت – مخصوص تمام سيستم ها
كليپ سرا
موبايل
پي سي
گالري عكس

امکـانــــات

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 145
بازدید کل : 1984
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1

دریافت همین آهنگ

کد متحرک کردن عنوان وب

كد لرزش هنگام ورود كاربر

ساخت لوگو:وبلاگ nejla800.blogfa.com

کد آهنگ مجید خراطها
هم خونه